Paloma je delniška družba z več kot 140 letno tradicijo proizvodnje in trženja higienskih papirjev v Evropi in tržni vodja na področju jugovzhodne Evrope. Podjetje je organizirano v 4 divizije in je pretežno izvozno naravnano. Letna kapaciteta znaša 72.000 ton higienskih papirjev, ki se predelajo v toaletni papir, kuhinjske brisače, serviete, robčke, univerzalne brisače, industrijske brisače, medicinske brisače, zloženi toaletni papir in toaletni papir v maxi rolah. Prodajni asortima vključuje še matične zvitke in podajalnike papirja.
Strateške usmeritve Palome:
Izdelke tržimo pod regionalno visoko prepoznavno blagovno znamko Paloma. Glavne pod znamke so:
Kot dopolnilo našim blagovnim znamkam v Palomi d. d. razvijamo in proizvajamo izdelke pod znamkami vodilnih trgovskih verig po vsej Evropi.
Poslovna politika, ki jo podpiramo vsi zaposleni in zunanji sodelavci, daje okvir za stalno postavljanje ciljev in programov izboljševanja, zagotavlja zavezanost k izpolnitvi posameznih ciljev in daje dodatno vrednost vlagateljem ter je na voljo vsem zainteresiranim javnostim. Ključni elementi poslovne politike:
Naša blagovna znamka.
Paloma je močna blagovna znamka. Z osredotočanjem na njen potencial in dodano vrednost povečujemo delež prodaje izdelkov blagovne znamke Paloma. Naši uporabniki so ključni za uspešno poslovanje, zato želimo biti njihova najbolj priljubljena blagovna znamka na naših trgih. Razvoj izdelkov in krepitev lastne blagovne znamke omogoča dolgoročen razvoj in delovanje v dobro uporabnikov, s tem pa tudi zaposlenih, lastnikov in širše skupine.
Naši trgi.
Z usmeritvijo na ključne trge povečujemo tržne deleže in prepoznavnost Palome na vseh trgih, kjer nastopamo. Vse procese prilagajamo tržnim priložnostim ter sodobnim razmeram v panogi. Našo konkurenčnost gradimo na tem, da prepoznavamo priložnosti na posameznih trgih, se na njih odzivamo in gradimo močno partnersko mrežo na vzajemnem sodelovanju.
Naš razvoj.
Smo vrhunski strokovnjaki za proizvodnjo, konfekcijo in trženje higienskih papirjev. V ta področja vlagamo vse naše napore, se nenehno strokovno izpopolnjujemo, spodbujamo k ustvarjalnosti in prenašamo znanje in izkušnje med sodelavci. Na področjih, ki podpirajo našo osnovno dejavnost, sodelujemo z najboljšimi strokovnjaki na trgu in tako vnašamo v družbo nova znanja ter večamo učinkovitost delovanja.
Naša kakovost.
Kakovost razumemo na vseh ravneh, tako z odličnostjo v vseh odnosih kot s ponudbo asortimenta visokokakovostnih izdelkov. Uveljavljamo najvišje standarde kakovosti, varnosti in zdravja pri delu ter stalno zmanjšujemo emisije in obremenitve za okolje. Kupcem zagotavljamo zakonite in varne proizvode iz visokokakovostnih materialov, zanesljivih virov, ki so dermatološko neoporečni. Z nenehnim izboljševanjem procesov in izdelkov nudimo zaposlenim, partnerjem in uporabnikom prijazne, zdrave, varne in inovativne izdelke ter stabilno poslovno okolje.
Naš odnos.
Paloma je ugleden in zaželen partner vseh, ki kakorkoli sodelujejo z njo. To nam omogoča, da pritegnemo najboljše zaposlene, poslovne partnerje, kupce, lastnike. Za poslovni uspeh smo v prvi vrsti pomembni vsi posamezniki v družbi. V vseh odnosih negujemo spoštovanje, odgovornost in zanesljivost. Za poslovni uspeh smo v prvi vrsti pomembni vsi posamezniki v družbi. V vseh odnosih negujemo spoštovanje, odgovornost in zanesljivost. Zagotavljamo zakonitost in transparentnost poslovanja ter krepimo pozitivno podobo in ugled podjetja. Naše ravnanje temelji na visokih etičnih načelih, zagotavljanju enakih možnosti ter varovanju človekovih pravic.
Paloma d. d je v letu 2016 ustvarila 86,7 mio € čistih prihodkov od prodaje in danes zaposluje 675 ljudi.